نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

KeePass -1-12

امروزه  گسترش دامنه استفاده از کامپیوتر و اینترنت باعث شده است که رمز های عبور زیادی را استفاده کنید.شما در سایت های مختلف رمز های عبور متفاوتی را استفاده مینمایند و با این حجم زیاد  تعداد های رمز های عبور مسلما همه آنها در خاطر شما نخواهد نماند.
برنامه ای که امروز برای شما معرفی میکنیم یک برنامه کد باز رایگان می باشد که این مشکل را برای شما برطرف مینماید.
KeePass Password Safe برنامه ای است که مدیریت رمزهای عبور و یادآوری آنها را به شیوه ای کاملا مطمئن برای شما آسان مینماید.
با استفاده از این برنامه شما قادر هستید تمام رمز های عبور خود را در بانک اطلاعاتی برنامه ذخیره نمایید و برای همه  یک رمز عبور واحد قرار دهید  که تنها با چند کلیک ساده میتوانید به این بانک اطلاعاتی دست پیدا کنید.
اطلاعات وارد شده به بانک اطلاعاتی برنامه با پیشرفته ترین شیوه های رمز گذاری کد گذاری میشوند که امنیت اطلاعات و رمز های عبور وارد شده به دیتابیس را به صورت امن شده بر روی سیستم شما قرار میدهد.

KeePass
توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

محافظت کامل و بسیار سریع از فایل ها و درایو ها با folder shield

همگی شما عزیزان حتما در سیستم خوتون فایلها و پوشه هایی دارین که خصوصی هستش و دوست ندارین کسی دیگری بهش دست رسی پیدا کنه!Folder Shield یک برنامه ی بسیار خوب و بسیار سریع در این زمینه است(Folder Shield میتونه با تنظیم چند کلید پوشه ها رو قفل یا باز کنه !). از توانایی خوب دیگه اش میشه به زمانی اشاره کرد که فایل های مخفی شده اند که در این حالت فایل های مخفی شده از تمامی ویروس ها و کرمها در امان هستند! محیط برنامه بسیار ساده هستش و قابلیت انعطاف پذیری هم داره.در ضمن خود برنامه هنگام StartUp همیشه پوشه های داده شده رو قفل میکنه برای اینکه ممکنه شما قبل از خاموش کردن کامپیوتر فایل های خودتون رو بدن رمز رها کرده باشید!!!( پس ناراحت قفل کردن پوشه ها قبل از ShutDown نباشید!)


لینک دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

SystemTools Hyena v7.3 B

با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند که بر روی تمام سیستم عامل ها حتی ویندوز های سرور هم کار میکند به عنوان مدیر یک شبکه میتوانید کنترل کاملی را بر روی شبکه خود داشته باشید.
این نرم افزار علاوه بر اینکه یک Windows administration tools بسیار کامل را بر روی سیستم شما می سازد؛ قادر است به صورت یک اکتیو دایرکتوری عمل کند و کلیه user ها و سیستم های داخل شبکه اعم از کلاینت و سرور ها را کنترل و مدیریت نماید. این نرم افزار قابل نصب بر روی تمامی سیستم عاملها اعم از ویندوز NT/2000/XP می باشد.

SystemTools Hyena v7.3 + Keygen
لینک دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

SpeedFan 4.35 Final

با استفاده از این نرم افزار میتوانید بر روی سرعت فن سیستم نظارت کامل داشته باشید و سرعت آن را متناسب با فشار و گرمای درون کیس تنظیم نمایید.همچنین نویز های موجود در فن را میتوانید با استفاده از این برنامه رفع نمایید.
این برنامه کاملا رایگان بوده و با حجم بسیار کمی قابل دانلود است.

http://i002.radikal.ru/0804/27/a97047e54ab4.jpg
لینک دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

Vista Codec Package 4.7.3 Final + x64 Components 1.5.2 Final

اگر شما این بسته از Codec را برای ویندوز ویستای خود نصب بکنید دیگر نیازی به نصب کردن هیچگونه Codec  ندارید. این بسته دارای هیچ گونه media player نمیباشد یعنی میتوانید با نصب آن از همه نوع media player برای نمایش فیلم ها و ویدئوهای مورد نظر خود با هر فرمتی استفاده بکنید.
شما میتوانید Codec های مورد نظر خود را به صورت گزینشی انتخاب و نصب بکنید و یا اینکه بعد از نصب کردن میتوانید Codec هایی را که از آنها استفاده نمیکنید را از نصب خارج بکنید بدون اینکه تمام بسته را از نصب خارج بکنید و به روزسازی های آن شماره نسخه را تشخیص داده و بدین طریق به روزسازی را انجام میدهند.
این بسته شامل نسخه 32 بیتی و 64 بیتی می باشد

http://www.pplware.com/wp-content/images/logo_codecs_vista.jpg
لینک دانلود و توضیح بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...