نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 205

منبع : www.AsanDownload.com


عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 205:

- مصوبات قانونی درحوزه ICT‌

- استاندارد سازی حوزه فناوری اطلاعات‌
- تصویب کلیات لایحه جرایم رایانه‌ای‌
- ضریب نفوذ اینترنت در ایران‌
- رسانایی‌‌ بدون ‌استفاده ‌از‌ سیم‌
- ورود کروم به عرصه رقابت‌
- رایانه‌های بالشی‌
- چشم‌ها دروغ نمی‌گویند
- آرشیو دیجیتال روزنامه‌های قدیمی‌،ممکن یا غیرممکن؟
- نقص گرافیکی اینترنت اکسپلورر،ضعف مایکروسافت
- مدیریت کوکی‌ها با جی‌کوئری‌،کوکی‌ها و جی‌کوئری‌
‌- محصول جدید و دقیق مایکروسافت‌
- یک نقش‌آفرینی انحصاری دیگر برای ایکس‌باکس 360،یک‌‌ بازی ‌‌محدود!
- اخبار،نبرد در‌‌ محله چینی‌ها
- کنسول دستی جدید سونی،پی‌اس‌پی ‌‌3000
- و... ادامه مطلب ...

Code Phone Iran

 

فرض می کنیم فردی با شما تماس می گیرد و شما نمی دانید از کدام شهر است . در این نرم افزار کاربردی نام شهر های ایران با وارد کردن کد شهر نمایش داده می شود .

 این نرم افزار به صورت جاوا انتشار یافته و قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارد.

ادامه مطلب ...

Ashampoo Movie Shrink & Burn 2.21

شما بر روی هارد دیسک خود یک فیلم دارید که حجم آن از ظرفیت یک سی دی بیشتر است ! برای رایت همچین فیلمی چه میکنید ؟ Ashampoo Movie Shrink & Burn نام نرم افزار قدرتمندی در این زمینه است که به شما در این زمینه کمک میکنید . کافیست فیلم خود را به برنامه معرفی کرده و برای فیلم خروجی یک حجم دلخواه تعیین کنید تا این نرم افزار فیلم شما را به بهترین شکل فشرده کند. این نرم افزار توانایی خواندن و فشرده کردن انواع فرمت های ویدئویی را داراست . همچنین این نرم افزار برای رایت سی دی ها از قابلیت multi-session نیز پشتیبانی میکند و بطور خودکار بیش از 1500 نوع رایتر را شناسایی میکند . نرم افزار های مشابه معمولا از شما تنظیمات بیشماری را خواستارند اما این نرم افزار بهترین تنظمیات را برای شما اعمال میکند . بدین ترتیب استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی نداشته و وقت چندانی را از شما نخواهد گرفت . ادامه مطلب ...

جابجایی سریع از Vista به XP و بلعکس

اگر شما نیز همانند خیلی از کاربران دیگر بر روی یک کامپیوتر به شکل همزمان دو سیستم عامل XP و Vista را نصب کرده باشید، حتمأ میدانید هر بار که می خواهید از XP به ویستا بروید و یا بلعکس مجبورید که سیستم را رستارت کرده و از لیست بوت سیستم عامل ها به ویندوز مورد نظر بروید. طبعأ این راه بسیار وقت گیر و پردردسر است. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید از این پس میتوانید بدون نیاز به طی کردن این مراحل و تنها با استفاده از اجرای یک فایل Shortcut میانبر ، بین این دو ویندوز به شکل سریع جابجا شوید! به همین سادگی که گفته شد! (این جابجایی به معنی خروج کامل از ویندوز اول و ورود اتوماتیک به ویندوز دوم است.)(توضیح در ادامه مطلب)
ادامه مطلب ...

ترفندهای داغ مرورگر Google Chrome

در حال حاضر چند روزی از عرضه مرورگر گوگل معروف به Chrome (کروم) میگذرد. این مرورگر که در میان رقابت غول هایی همچون فایرفاکس و اپرا عرضه شده است بحث های زیادی را در محافل IT به راه انداخته است. به عقیده کارشناسان این مرورگر در حال حاضر پرسرعت ترین مرورگر صفحات وب است اما به دلیل اینکه اولین نسخه عرضه شده آن است هنوز آنچنان که باید و شاید کامل نیست. با این حال شرکت گوگل گویا زمان زیادی را صرف قرار دادن ترفندهای مخفی در درون کروم کرده است! ترفندستان نیز کلیه این ترفندها را به مرور برای شما معرفی خواهد کرد. در این ترفند قصد داریم کلیه صفحات مخفی این مرورگر را بررسی کنیم.(بررسی در ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...