نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

php-fusion 7

فیوژن حرفه ای یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) میباشد که بر اساس سیستم مدیریت محتوای Php-Fusion نوشته شده است .
بزرگترین تفاوت این دو سیستم اینست که فیوژن حرفه ای قابلیت چند زبانه را در قسمت های مختلف دارا میباشد (بدون نیاز به نصب چند سیستم با زبان های مختلف) .
همچنین این سیستم علاوه بر توانایی ایجاد مجموعه ، توانایی ایجاد زیر مجموعه در بخش های مختلف (مقالات - دانلود فایل - لینک ها و ...) را نیز دارد .
همچنین مدیر سایت میتواند برای هر بخش و زیر مجموعه های آن (برای تالار ها و بخش های مختلف انجمن - مجموعه ها و زیر وجموعه ها و فایل های بخش دانلود و ...) یک تصویر مشخص قرار دهد.
نکته جالب توجه اینکه تمامی مود های فیوژن در این سیستم بخوبی کار میکنند .

فیوژن پارسی

ادامه مطلب ...

IDM V5.15 نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دانلود

امروزه همه کاربران برای رفع نیازهای خود و یا تهیه برنامه های مورد نظر خود به اینترنت مراجعه می کنند و نیازهای خود را بدین شکل و با دانلود فایل های مورد نظر خود از اینترنت رفع  می کنند. برای دانلود یک برنامه و فایل از اینترنت می توان از مرورگرهای وب استفاده نمود. به عنوان مثال شما با جستجو در مورد یک نرم افزار به وب سایت آن نرم افزار رفته و با کلیک کردن بر روی لینک دانلود اقدام به ذخیره سازی آن برنامه بر روی کامپیوتر خود می نمایید. کاری که ممکن است بارها از طریق سایت ما نیز انجام داده باشید. معمولا مرورگرها و به خصوص internet explorer دارای ابزار قوی برای دانلود نمی باشند. به عنوان مثال شما قصد داریت تا یک فایل 10 مگابایتی را از اینترنت دانلود نمایید ، شروع به این کار می کنید و پس از گذشت زمانی نیمی از فایل را ذخیه سازی کرده اید ! حال اگر به هر دلیلی عملیات دانلود شما نیمه کاره متوقف شود شما آن مقدار ذخیره شده را نیز از دست خواهید داد. حتی ممکن است شما به اختیار خود این قصد را داشته باشید تا ادامه عملیات ذخیره سازی را در زمان دیگری انجام دهید اما این کار توسط IE امکان پذیر نمی باشد. برای رفع این نیاز ها و مقابله با بروز چنین مشکلات احتمالی ، نرم افزارهایی روانه بازار نرم افزاری شدند که به کمک آن ها می توان اقدام به مدیریت عملیات دانلود نمود.

ادامه مطلب ...

طراحی انیمیشن های حرفه ای با Animated GIF Producer 3.3

Animated GIF Producer یک نرم افزار حرفه ای جهت طراحی و ایجاد انیمیشن های تصویری و بنرهای تبلیغاتی می باشد. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای در زمینه ایجاد فایلهای انیمیشن مخصوص استفاده در وب را دارد، مثلا شما می توانید با این نرم افزار دکمه های حرفه ای انیمیشن ایجاد کنید، به راحتی بنرهای تبلیغاتی ایجاد نمایید و از همه مهمتر این که فایل های ویدیویی را با استفاده از این نرم افزار با فرمت GIF ذخیره نمایید. حتی اگر بخواهید می توانید فایلهای انیمیشن ایجاد شده را به صورت AVI ذخیره نمایید !
ادامه مطلب ...

SeaMonkey 1.1.13

این هم یکی دیگر از نرم افزارهای مورد استفاده در مرور صفحات اینترنتی می باشد. این نرم افزار از خانواده نرم افزارهای موزیلا ( مانند فایر فاکس ) بوده و می توان گفت که از سرعت مناسبی نیز برخوردار است .اما قابلیتهای بارز آن عبارتند از :

نمایش بغل هم صفحات (Tabbed).
قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری.
امکان چت IRC.
دارای ویرایشگر ساده صفحات اینترنتی . ویرایشگر ساده ( HTML ).
قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها.
مدیریت تصاویر و امکان بلوکه نمودن آنها برای افزایش سرعت اینترنتی.
قابلیت انجام تنظیمات امنیتی.
گذاشتن رمز عبور. مدیریت کوکی ها. الگوها.
پشتیبانی از زبانهای مختلف.
این نرم افزار رایگان بوده و به سادگی آپ دیت می شود (Update).
و …

SeaMonkey 1.1.13



ادامه مطلب ...

WinUndelete v3.20 ابزاری برای بازیابی فایل های پاک شده

احتمالا شما نیز تا کنون دچار مشکلات از دست دادن اطلاعات شده اید. بسیاری از ما در زمان ها مختلف با این مشکل به علت بی تجربگی مواجه شده ایم. به عناون مثال در هنگام پارتیشن بندی هارد دیسک به اشتباه اطلاعات یک درایو از هارد خود را پاک نمودیم  و یا به علت نصب نکردن یک نرم افزار ضد ویروس دچار ویروس ها شده ایم که این ویروس ها تعدادی از فایل های ما را از بین برده اند. برای بسیاری از ما اطلاعات شخصی دارای اهمیت فراوانی می باشند و یا حتی ممکن است اطلاعات کاری و تجاری که از آن ها نگهداری می کنیم دارای ارزش بالایی باشد. در زمان از دست دادن اطلاعات می توان از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بهره گرفت ، به کمک این نرم افزارها کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی نموده و آن ها را مجددا به دست آورند.

ادامه مطلب ...