نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

HOME BANK

رایگان، آسان و حرفه ای برای همه‌! این شعار نرم افزار قدرتمند HomeBank می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید حساب های مختلفی را ایجاد و مدیریت کنید. شما تنها کافی است که حساب کاربری ایجاد کرده و مقادیر آن را وارد کنید و محاسبات دخل و خرج را به نرم افزار بسپارید. این نرم افزار در نوع خود یک نرم افزار حسابداری بی نظیری محسوب می شود، این نرم افزار برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ میلادی تولید شد و هم اکنون پس از گذشت ۱۲ سال با پشتیبانی از زبان های مختلف (از جمله فارسی) و سیستم عامل های مختلف (GNU/Linux, FreeBSD, Microsoft Windows, MacOSX) هم چنان قدرتمند تر از همیشه عرضه می گردد. توسط این نرم افزار همچنین شما می توانید اطلاعاتی از یک فایل اکسل با فرمت CSV را به محیط این برنامه انتقال دهید. این نرم افزار در یک محیط کاربرپسند توانایی محاسبه آیتم هایی نظیر دریافت کننده وجه، هزینه، درآمد و… را دارا می باشد. قابلیت دیگر این نرم افزار ترسیم نمودار و نمایش گرافیکی محاسبات حسابداری می باشد که در نوع خود بی نظیر است. استفاده از این نرم افزار به کاربران خانگی که به هر دلیل نیاز به نرم افزار حسابداری دارند توصیه می شود.

 



نظرات 1 + ارسال نظر
سیستم کلیکی وارشال شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.varshal.ir

مژده مژده... از وارشال به طور تصاعدی پول در آورید ... مژده مژده

در این سایت ایرانی و با زبان فارسی به تمامی دغدغه های شما عزیزان پاسخ داده شده است:

1) چگونه به وارشال اعتماد کنیم؟ به جهت جلب اعتماد شما عزیزان، برای اولین بار در ایران از سیستم پیشرفتهء انجمن های مدرن، با مدیریت مدیران مجرب استفاده کردیم تا به طور دقیق از تمامی جزئیات سیستم کسب در آمد وارشال آگاه شوید، به همین خاطر لیست تمامی پرداختی های سایت را در انجمن قرار می دهیم تا شما با مشاهدهء این مدارک از نزدیک به وارشال ایمان بیاورید.

2) عضویت در وارشال چه سودی دارد؟ با عضویت در سایت وارشال و فقط برای ثبت نام در این سایت معتبر، تا سقف 700000 هفتصد هزار ریال به شما جایزهء عضویت داده می شود!

3)معرفی وارشال به دیگران چه سودی دارد؟ با معرفی کردن سایت وارشال به دیگران، می توان تا سقف 90000 نود هزار ریال در آمد کسب کرد. تنها در نظر بگیرید که سایت را روزانه به طور میانگین به 20 نفر معرفی نمائید... روزی 18000000 یک میلیون و هشتصد هزار ریال از این قسمت در آمد دارید.

4)چگونه وارشال تا این اندازه پول می دهد؟ دوست عزیز، اینها تنها بخش اندکی از جوایز بی نظیر وارشال بودند و شما با فعالیت در سایت کلیکی وارشال می توانید به ازای کلیک بر روی تبلیغات خود، مبالغ هنگفت بسیاری نیز کسب نمائید.

موارد بالا تنها قسمت اندکی از سرمایهء هنگفت قابل کسب در وارشال بوده است، جهت کسب اطلاعات بیشتر و شروع فعالیت خود به آدرس ذیل رجوع فرمائید:

http://www.varshal.ir/publisher.php

با تشکر مدیریت سیستم تبلیغاتی وارشال










برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد