نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Extra Video Effect Editor 6.02

 تقریباً همه ما سعی می کنیم زیباترین وقایع زندگیمان را به نوعی ثبت کنیم و برای اینکار از عکاسی یا تصویربرداری استفاده می کنیم. همانطور که گفته شد یکی از راههای ثبت خاطرات تهیه فیلم از آن است. در کنار این شاید علاقمند باشید که فیلمهایتان را همانند عکسهایتان دارای افکت یا جلوه های زیبای تصویری کنید و با اینکار شیرینی تماشای خاطرات زندگیتان را چند برابر کنید. احتمالاً خیلی از ما در پی این بودیم که اینگونه افکتها را به فیلمهایمان اضافه کنیم اما مشکلی که سر راهمان قرار دارد پیچیدگی استفاده از این دست برنامه هاست که ما را از رسیدن به این امر ناامید می کند. البته هستند نرم افزارهایی که به نسبت پیچیدگی کمتری دارند اما برنامه ای که ما در اینجا به شما معرفی می کنیم با برخورداری از یک سری افکتهای عمومی تصویری و سادگی فوق العاده ما را در رسیدن به فیلمهای متفاوت از آنچه داریم کمک میکند. ادامه مطلب ...

آموزش افتتاح حساب در آلرت پی

Alertpay

alertpayیک سیستم حساب بانکى الکترونیکى همانند e-gold است که کشور ایران رو هم قبول میکندو به ازاى هر زیرمجموعه به شما 10دلار میدهد و شما میتوانید این پول را به راحتى از alertpay به e-gold منتقل کنید و برا ى خود درآمد بسازد.همچنین شما می توانید با پول بدست آمده خرید اینترنتی کنید.یا توسط ویزای خود ابتدا به این شرکت پول خود را واریز و سپس خرید اینتزنتی کنید.

براى ثبت نام اینجا کلیک کنید وقتی صفحه باز شد بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید.

سپس مراحل زیر را به ترتیب پر کنید:

First Name------------- نام

Last Name------------- نام خانوادگی

Address--------------- ادرس محل سکونت

City------------------- شهر

State/Province------- استان یا کشور

Zip/Postal Code------کد پستی

Primary Phone-------تلفن اولیه

Secondary Phone---تلفن فرعی

Email Address-------ادرس ایمیل

Password-----------رمز عبور

Re-enter Password--تکرار رمز عبور

Security Question - سوالات امنیتی

Security Question 2-سوالات امنیتی 2

دکمه I agree to AlertPay's terms and conditions را تیک بزنید.

بر روی register کلیک کنید .

بعد از انجام مراحل بالا یک ایمیل فعال سازی برای شما فرستاده میشود .و در داخل ایمیل روی لینک کلیک کنید.بعد از باز شدن صفحه ایمیل شما بطور اتوماتیک نوشته شده است که شما فقط پسورد انتخابی که موقع ثبت نام وارد کردید را باید وارد کنید.

بعد صفحه ای باز میشود که سه گزینه دارد شما بر روی گزینه اول کلیک میکنید و اینتر را میزنید.

اکنون ثبت نام شما کامل شده است و یک ایمیل خوش امد گویی به شما فرستاده میشود . برای اینکه شما هم زیر مجموعه پیدا کنید بعد از Login کردن بر روی گزینه Reffral Program  کلیک کنید و کد مربوط به Reffral را دریافت کنید.

MultiExtractor

MultiExtractor برنامه ای است که به شما اجازه استخراج فایل های مولتی مدیا را میدهد. شما با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل های مولتی مدیای ذخیره شده در دیتابیس ها و فایل ها مختلف اجرایی و ... را استخراج و ریکاوری کنید. این برنامه با استفاده از هسته PE-Scan به شما اجازه استخراج آیکون ها و bitmaps در فایل های اجرایی(EXE) را می دهد. به عنوان مثال در بعضی از فایل ها کرک برنامه ها موزیک ها جالبی قرار دارد شما با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید این فایل را استخراج و ذخیره کنید.



ادامه مطلب ...

GPRS همراه اول

خب، بالاخره بعد از بارها
تاخیر و بد قولی، سرویس GPRS همراه اول به صورت آزمایشی شروع به کار کرده و برای
مشترکین تهرانی در ساعات محدود در دسترس است. برای فعال سازی آن باید مراحل ساده‌ای
را طی کنید که در ادامه مطلب به طور کامل شرح داده شده است.

ادامه مطلب ...

دانلود مستقیم از سایت 4shared

اگر اهل دانلود فایل باشید حتمأ با وب‌سایت 4shared.com آشنایی دارید. 4shared یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین سایت‌های آپلود رایگان است که در ایران نیز به خصوص در میان سایت‌های موزیک طرفدار زیادی دارد، به طوریکه اکثر فایل‌های موزیک پس از انتشار بر روی 4shared آپلود میشود. شما میتوانید کلیه فایل‌های خود اعم از موزیک، فیلم، برنامه و... را در 4shared آپلود کرده و سپس لینک دانلود آن را در اختیار دیگران قرار دهید تا فایل شما را دانلود کنند. اگر تاکنونی فایلی را از 4shared دانلود کرده باشید حتمأ میدانید دانلود از آن به شکل مستقیم نیست و غیر‌مستقیم است. یعنی شما نمیتوانید پس از وارد نمودن لینک دانلود در مرورگر یا دانلود‌ منیجر آن را دانلود کنید؛ بلکه به صفحه دیگری روانه میشوید و پس از کلیک بر روی Download Now و سپس انتظار جهت صفر شدن تایمر 10 ثانیه ای میتوانید فایل را دریافت کنید. طبعأ این موضوع زمانی هر چند اندک را از شما میگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی بسیار ساده را برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید لینک‌های ‌دانلود 4shared را کاملأ مستقیم کنید و دیگر دو مرحله از دانلود را طی نکنید! این ترفند بر روی کلیه فایل‌های موزیک مانند mp3 قابل اجراست و همچنین برای اکثر فایل‌های دیگر نیز امکان پذیر است.

ادامه مطلب ...