نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Extra Video Effect Editor 6.02

 تقریباً همه ما سعی می کنیم زیباترین وقایع زندگیمان را به نوعی ثبت کنیم و برای اینکار از عکاسی یا تصویربرداری استفاده می کنیم. همانطور که گفته شد یکی از راههای ثبت خاطرات تهیه فیلم از آن است. در کنار این شاید علاقمند باشید که فیلمهایتان را همانند عکسهایتان دارای افکت یا جلوه های زیبای تصویری کنید و با اینکار شیرینی تماشای خاطرات زندگیتان را چند برابر کنید. احتمالاً خیلی از ما در پی این بودیم که اینگونه افکتها را به فیلمهایمان اضافه کنیم اما مشکلی که سر راهمان قرار دارد پیچیدگی استفاده از این دست برنامه هاست که ما را از رسیدن به این امر ناامید می کند. البته هستند نرم افزارهایی که به نسبت پیچیدگی کمتری دارند اما برنامه ای که ما در اینجا به شما معرفی می کنیم با برخورداری از یک سری افکتهای عمومی تصویری و سادگی فوق العاده ما را در رسیدن به فیلمهای متفاوت از آنچه داریم کمک میکند.

خصوصیات برنامه:
- قابلیت اضافه کردن افکتهای مختلف به فیلمها از قبیل : مات کردن، اصلاح نور فیلم (کم و زیاد کردن)، قدیمی کردن (Old Movie)، سیاه و سفید کردن، سنگی کردن، شطرنجی کردن، چرخش 90،180 یا 270 درجه ای به فیلم و اضافه کردن انواع فیلترهای تصویری زیبا
- پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصویری:
فرمتهای ورودی : mov, MP4, 3GP, mpg, avi, wmv, asf, JPEG, Bitmap, Gif
فرمتهای خروجی: mpg, avi, wmv, mov
- کار کردن آسان با برنامه که برای آن فقط کافیست فیلمتان را وارد برنامه کنید و سپس افکت مورد نظر را انتخاب کنید. برنامه بصورت اتوماتیک تمام کارها را انجام می دهد.
- قایلیت ایجاد افکت روی فیلم در هر بازه زمانی که مد نظرتان است مثلاً از زمان 5 تا 20 دقیقه یک افکت اعمال شود. برای اینکار کافیست مقادیر Start Time و End Time را مقدار دهی کنید.
- افزودن صدا و تصویر پس زمینه به فیلم
- و …

سیستم مورد نیاز:
Windows 98/2000/ME/XP/2003/Vista operating system
DirectX8.1 or higher (DirectX10.0 is recommended)


دانلود با کرک


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد