نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

دریافت سریال قانونی برای سه نرم افزار بسیار معروف

با استفاده از این ترفند قادر خواهید بود که برای سه نرم افزار بسیار معروف و گران قیمت یک کد رجیستر کاملا قانونی دریافت نمایید.

یک سال لیسانس رایگان و کاملآ قانونی سه نرم افزار فوق العاده به ارزش ۵۸ دلاربه صورت محدود(دریافت سریال در ادامه مطلب)

Privacy Guardian™


مامی رد پاهایی که ناشی از فعالیت های درون سیستم و یا اینترنت صورت گرفته را به شما نشان و در صورت میل , برایتان به گونه ای غیر قابل بازگشت پاک می کند !

این نرم افزار فایلهای غیر ضروری موجود در هارد را برای شما پاک می کند و علاوه بر باز شدن فضای بیشتر درون هارد , سرعت سیستم نیز به گونه ای محسوس افزایش میابد . این نرم افزار در پشتیبانی PlugIn برای پاک کردن History انواع نرم افزارها مانند  Windows Media Player, Microsoft Office ,Kazaa, ICQ, iMesh و ... خوب عمل می کند .


PC Tools Firewall Plus


برنامه ای است بسار قدرتمند با دیوار آتشی کاملا حرفه ای که میتواند سیستم شما را از درون و بیرون کنترل کرده و ترافیک نتورک را در اختبار بگیرد وبر روی آن نظارت کامل را به اجرا در بیاورد.این FireWall با بررسی دقیق کامپیوتر شما از ورود تروجانها ، مالویرها ، بکدورها ، کیلوگرها و دیگر ویروسها و کرمهای اینترنتی به PC شما جلوگیری می کند.

Spyware Doctor with AntiVirus

کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.




[این ها جایزه‌ای از طرف شرکت Westpac است و ما فقط نحوه دریافت آن را با شما به اشتراک می‌گذارم]

مدت محدود! بجنبید تا تمام نشده!

۱- وارد این صفحه شوید و روی نام یکی از نرم افزار ها کلیک کنید (هیچ فرقی ندارند).

۲- در صفحه‌ی بعدی مشخصات خود را وارد کرده و بر روی Signup کلیک کنید.

۳- چند لحظه بعد از طرف PC Tools ایمیلی دریافت می‌کنید (احتمالآ در پوشه Bulk) که حاوی یک لینک مخصوص است. روی آن کلیک کنید. حالا سریال نامبر هر برنامه به همراه لینک دانلود آن در اختیار شماست. از آنها استفاده کنید و لذت ببرید.

نظرات 1 + ارسال نظر
amirhossein پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید تو سایتم یه نظر بدید.:
www.apvt.tk



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد