نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Okoker IE security 3.0 ابزاری برای جلوگیری از باز شدن پنجره های مزاحم

کاربرانی که در طول روز ساعات زیادی را در اینترنت به سر می برند و وبگردی را یکی از امور روزانه خود قرار داده اند ، همیشه مشکلاتی ناشی از برنامه های مخرب که به طرق مختلف قصد وارد شدن به سیستم ها را دارند مواجه می شوند. یکی از مهمترین مشکلاتی که دامن گیر این دسته از کاربران می باشد ، پنجره های Pop-Up می باشد. پنجره هایی که به صورت ناگهانی در هنگام مشاهده یک آدرس اینترنت برای کاربران نمایش داده می شود و حاوی تبلیغات سایت های مختلف دیگر می باشد. در میان این پنجره ها و وب سایت های دیگر گاها نرم افزارها و برنامه های کوچک تبلیغاتی ای را بر روی سیستم کابران نصب می کنند که موجب بروز مشکلاتی برای آن ها می شود.

IE security&Pop Up Blocker نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربرانی که در اینترنت و برای وب گردی از مرورگر Internet Explorer استفاده می نمایند قادر خواهند بود تا امنیتی مناسب را برای خود در مقابل مشکلاتی همچون برنامه های جاسوسی ، ابزارهای تبلیغاتی ناخواسته ، هرزنامه ها ( Spam ) و ... ایجاد نمایند


توضیح بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب


در این نرم افزار از ابزارهای دیگری نیز می توان برای رفع مشکلات استفاده نمود که از این ابزارها می توان به ابزار Unlocker برای رجیستری ویندوز اشاره نمود. این ابزار در صورت قفل شدن رجیستری توسط نرم افزارهای مخرب به کاربران توانایی باز کردن رجیستری را خواهد داد. این نرم افزار محصولی از شرکت  Okoker Software است.


دانلود با کرک از سرور پارسا اپلود | دانلود با کرک از سرور اپلود بازار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد