نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

فرستادن تمام برنامه ها به کنار ساعت با Trayconizer

گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی‌‌خواهیم برنامه‌ای را ببندیم ، خوب Minimize اش می‌کنیم. اما اگر بخواهیم به جای نوار وظیفه (Taskbar) به کنار ساعت برود چی؟ اگر خود برنامه این قابلیت را داشته باشد می‌توانیم راحت این کار را انجام دهیم ولی اگر این قابلیت در خود برنامه گنجانده نشده باشد به نظر می‌رسد که نمی‌شود کاری کرد. Trayconizer این قابلیت را به برنامه ها اضافه می‌کند ،‌خیلی راحت.(دانلود در ادامه مطلب)


مثلآ من خیلی نیاز داشتم برنامه Thunderbird را بفرستم کنار ساعت. چون هر چند دقیقه یک بار باید ایمیل‌ام را چک کنم و نمی‌خواهم Minimize اش کنم که در نوار وظیفه جا بگیرد.

نحوه عملکرد برنامه: Trayconizer به Shortcut (میانبر) برنامه‌ای که می‌خواهد رویش تاثیر بگذارد اضافه می‌شود و به این صورت کار می‌کند که اگر برنامه‌ای به صورت مستقیم اجرا شود و بعد شما روی Minimize کلیک کنید برنامه به صورت عادی به نوار وظیفه می‌رود ولی اگر میانبر غیر مستقیم آن را به صورت میانبر توسط Trayconizer اجرا کنید و بعد روی Minimize کلیک کنید برنامه به کنار ساعت می‌رود. گیج نشوید ، کلمه ها و جمله ها  کار ها را سخت تر از آنی که هست جلوه می‌دهند.

به عنوان مثال ما می‌خواهیم از این به بعد وقتی روی دکمه‌ی Minimize برنامه Thunderbird کلیک کردیم برنامه به کنار ساعت برود. پس به این صورت عمل می‌کنیم:

اول برنامه‌ی Trayconizer را دریافت کنید. حجمش فوق العاده کم است. فقط ۵ کیلوبایت.

(دانلود در اتمام توضیحات)

هم اکنون این برنامه را در درایو c کپی می کنیم.

حالا روی میانبری که باهاش برنامه‌‌ی Thunderbird یا هر برنامه‌ی دیگر را اجرا می‌کنیم کلیک راست کرده و به Properties می‌رویم. حالا فقط کافیست که مانند زیر عمل کنیم.(به صورت ساده تر C:\Trayconizer.exe را به اول قسمت Target اضافه می کنیم و سپس دکمه space کیبورد را می فشاریم و OK می کنیم.)


دانلود فول | لینک کمکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد