نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

IDM UltraCompare Professional v.6.00.0.1054

 
برنامه ی ultracompare برنامه ای است قدرتمند و کامل ، برای مقایسه ی برنامه های لود شده و دیگر فیلها و موارد موجود در ویندوز طراحی شده است. این برنامه با خصوصیاتی که دارد به کاربران این اجازه را می دهد تا به صورت هرچه بیشتر و کاملتر تفاوتهای بین فایلها،دایرکتوریها، و فایلهای زیپ را دنبال کنند و تفاوت های بین آنها را به صورت گزارشی مشاهده کنند.این مقایسه ها می توانند در بین text ها و یا مقایسه بین دو یا سه فایل به صورت همزمان باشد و کاربران می توانند در زمان مقایسه ی بین فایلهامراحل آنرا مشاهده کنند.در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوریها در شبکه ها بپردازید و همچنین فایلهایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوتهای بین آنها را مشاهده کنند و یا کسانی را که بر سر دو راهی انتخاب هستند را به سر انجام نهایی برساند.
با وجود این برنامه و با مکملهای UltraEdit-32 یا UEStudio این برنامه مبدل به برنامه ای شده است که هیچ کاربری نباید محروم از آن باشد. برنامه ای دقیق و هوشمند با سطح تکنولوژی ساخت بالا. 

برخی از قابلیت ها:
مقایسه text : می تواند مقایسه فایلهای تکست را به شما نشان داده و حتی حرفها و کلماتی که با یکدیگر مغایرت دارند را به صورت رنگی به شما نشان دهد.
مقایسه پوشه ها : می توانید هر پوشه های را که دلخواه شماست انتخاب کنید و با هر پوشه دیگری که مایل هستید مقایسه کنید و جزئیات دقیق و کامل آن را مشاهده کنید.
مقایسه word : در این مقایسه شما به راحتی می توانید هر آنچه را که از مقایسه فایلهای وورد با هم انتظار دارید را به آسانی مشاهده کنید.
مقایسه سریع دوتایی : این نرم افزار با توجه به تکنولوژِی به کار رفته در آن ، به سرعت هر چه تمامتر قادر خواهد بود تا هر مقایسه ای که دوست دارید را برای شما انجام داده و نتیجه گیری کند.
هوشمند بودن مقایسه دوتایی ها
ادغام کردن
امکان پرینت از نتایج و یا خروجی گرفتن از نتایج : شما قادر خواهید بود با توجه به بخشی که برای کپی برداری و پرینت اطلاعات در نرم افزار مشخص شده ، این کار را به سهولت انجام دهید.
مدیریت فایلها
نمایش مقایسه ها : نمایش مقایسه ها در این نرم افزار بسیار دقیق بوده و به صورت متنی و رنگی در اختیار شما قرار می گیرد. در هنگام مشاده مقایسه ، شما هرگز دچار سردرگمی نخواهید بود.
مقایسه های گوناگون

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد