نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

مانیتور کردن وب سایت و سرور شما ، لحظه به لحظه

نرم افزار WatchDog4.Biz Website Monitoring محصول پیشرفته ی OLSOFT ، برنامه ای متفاوت با ابزارهایی گوناگون برای مانیتور کردن وب سایت و سرور شما در هر لحظه است. این نرم افزار با نمایش نمودار ها ، در دسترس بودن وب سایت و سرعت آن را به راحتی تجزیه می کند. در صورت Down شدن سرور ، با تنظیم برنامه در یک یا چند دقیقه بعد ( به اختیار کاربر ) به صورت یک پنجره ی Pop Up ، فرستادن ایمیل ، ارسال SMS ( در صورت خرید اعتبار ) ، شما را مطلع می سازد. علاوه بر Protocol ، Http ، قادر به مانیتور کردن پروتوکل Ftp نیز می باشد. حتی قادر خواهید بود تا پیغامی که هنگام Up و یا Down شدن وب سایتتان نمایش داده می شود را خودتان تعیین کنید. آخرین نسخه ی این نرم افزار برای اولین بار در سافت دنلود  معرفی شده و در ادامه ی متن قابل دانلود است.


WatchDog4.Biz never sleeps and it never lets down its guard – it watches over your website and monitors your web host’s effectiveness all day, every day, and gives you downtime alerts no matter where you are. Using OLSOFT’s innovative monitoring technology, WatchDog4.Biz periodically performs website availability monitoring and performance monitoring, and you can check website performance and uptime statistics right from your PC’s desktop or online from any Internet-connected computer.


دانلود فول ورژن


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://iranikan.com

با سلام و درود

دوست عزیز و بزرگوار

واقعا سایت بسیار خوب و پرمحتوایی دارید . انسان از خواندن مطالب نغز و زیبایش لذت می برد . این نیست مگر آنکه مدیرش فردی لایق و توانمند است .همان طور که در سایت ایرانیکان هم از تجربه و علم شما من و سایر دوستان بهره و استفاده کافی می بریم.

برای شما در تمام مراحل زندگی آرزوی سلامت می کنم

دوستدارت ادمین ایرانیکان

محممد سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.newsirani.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ شمارا بازدید مردم وبلاگ بسیار پر محتوای دارید آیا مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم در صورت مایل بودن لینک ما را با نام اخبار ایران در وبلاگ خود اضافه کنید و لینک خود را برای ما بفرستید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد