نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Garden Planner 2.2e

Garden Planner یا نرم افزار طراحی پلان هوایی از فضای سبز خانگی و باغ از محدود نرم افزارهایی میباشد که مناسب مهندسین عمران ، معماران و طراحان فضای سبز جهت کامل کردن طرحها و پروژه های مورد نظر خود میباشد.


به طور یقین بسیاری از عزیزان که از نرم افزارهایی مشابه Home Designer و یا AutoCad برای نقشه کشی ساختمان و یا کلا با گرایش عمران استفاده مینمایند به ضعف عمده این فبیل از نرم افزارها برای آخرین مرحله طراحی ، ( که غالبا در ایران قسمت فضای باز و یا فضای سبز میباشد ) به خوبی واقف میباشند .

گرچه برای بسیاری از قابلیتهای طراحی ساختمان در نرم افزار های عمومی طراحی ، Plug-in های فراوانی ارائه گردیده است با این حال و متاسفانه طراحی فضای سبز همواره مورد کم لطفی توسعه دهندگان نرم افزار های مذکور بوده است.

استفاده از نرم افزار Garden Planner بسیار ساده و آسان میباشد . کافی است پس از نصب نرم افزار با استفاده از سریال موجود نرم افزار فعال گردد .
پس از آن با شروع یک طرح میتوانید از امکانات نرم افزار به طور کامل استفاده کنید.
در این نرم افزار برای کلیه اشیا که شامل درختها ، بوته ها و بلوکهای متعدد میباشد امکان کامل ویرایش در نظر گرفته شده است . مثلا میتوان در هر نقطه درختی با اندازه ، رنگ و زاویه دلخواه تعبیه نمود .
نرم افزار به عنوان مثال دارای چند طرح از پیش آماده شده میباشد . همجنین یک تصویر متحرک کوتاه مدت Animation نیز به منظور آموزش استفده از نرم افزار در آن موجود میباشد.


دانلود با سریال | لینک کمکی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد