نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

ساخت بارکد با EZ Barcode Image Maker

EZ Barcode Image Maker نرم افزاری است قدرتمند که برای ساخت بارکد استفاده می شود. این نرم افزار رایگان بوده و از ۱۲۸ کد جهت ساخت بارکد پشتیبانی می کند. این نرم افزار در تمامی نسخه های ویندوز به خوبی قابل استفاده می باشد.



نظرات 2 + ارسال نظر
hossein یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ http://efs.pib.ir


سلام دوست خوبم؟

وبلاگت خیلی قشنگه داری
ولی واست ارزوی موفقیت میکنم
و میدونم که موفق میشی
دوست داروم

از راه دور می بوسمت
اگه از وب ماخوشت اومد رو تبلیغ های ما هم کلیک کن تا کمکی برای ما باشه

داود سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.david-hack.blogsky.com

سلام من داودم من این اموزش را ساختم ولی حجم خیلی بالاست
به خاطر همین می خاهم حجم را کم کنم و در وب بذارم من خوشحال که با شما تماس گرفتم وب شما را در وب لاگم می ذازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد