نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Advanced Biorhythms 2.0

در اواخر قرن نوزدهم میلادی روانشناسان و پژوهشگرانی که در باره ساعت بیولوژیکی تنظیم فرآیندهای حیاتی انسان تحقیق میکردند پی بردند ، در هر انسانی از لحظه تولد سه چرخه اصلی فعالیتهای جسمی Physical ، عاطفی Emotiona و منطقی Intellectual در سه دوره کاملا متفاوت ، و به صورت پیوسته تغییر میکند . این زمانها پس از مطالعات دقیق برای سیکل جسمی 23 روز ، برای سیکل عاطفی 28 روز و برای سیکل منطقی 33 روز ، تعیین گردید .


تفسیر اولیه نتیجه گیری فوق به این معنی میباشد که مثلا در هر دوره 23 روزه ، متوسط مجموعه عوامل تعیین کننده بازدهی جسمی هر شخص ، اعم از قدرت جسمی ، سیستم دفاعی و … به حداکثر توان خود رسیده و سپس شروع به کاهش مینماید و پس از گذشتن از حداقل کارایی مجددا به وضعیت طبیعی خود باز میگردد .
همچنین میتوان اینطور تعبیر کرد که در روزهایی خاص از زندگی هر شخص بازدهی هر سه فعالیت در حداقل خود قرار میگیرد ، که روزه های نحس و یا آسیب پذیر در زندگی محسوب میگردند .
و بالعکس میتوان برای روزهای حداکثر کارایی ، نیز برنامه ریزی مناسبی در نظر گرفت.
در دهه هفتاد میلادی بررسی چند سانحه بزرگ هوایی نشان داد ، تنی چند از افراد اصلی در گیر در ماجرا نظیر خلبانان و مامورین مراقبت پرواز ، هنگام حادثه در زمان پایین بودن سه گانه قرار داشته اند . از آن پس دیدگاه بسیاری از مردم و محققین به بیوریتم Biorhythm دچار تحول اساسی گردید تا جایی که بسیاری از شرکتهای بیمه برای موسساتی به پرسنل خود در ایام پایین بودن سه گانه مرخصی اجباری اعطا میکنند ، تخفیفهای خاصی را در نظر گرفتند .
خدمات آنلاین و نرم افزارهای چندی برای محاسبه شرایط سه گانه هر انسان در زمان حال ( و یا تعیین شده ) موجود میباشد.
یکی از ساده ترین و کوچکترین این نرم افزارها Advanced Biorhythms 2.0 میباشد . که فقط با دریافت تاریخ تولد هر شخص میتواند براحتی نمودار سه گانه فرد مذکور را در زمان حاضر و یا هر زمان دلخواه را محاسبه نماید .
امکان محاسبه و مقایسه برای تعداد بیشتر از یک نفر ( نظیر افراد یک خانواده و یا افراد رقیب در یک مسابقه ) ، تقویم کامل نمودار های سه گانه ، امکان محاسبه N ام همه ترکیبهای دوره سه گانه حداکثر و حداقل ، از دیگر امکانات این نرم افزار میباشند .
رای نصب نرم افزار ابتدا از پوشه Setup فایل AdvancedBiorhythms.exe را اجرا فرمایید ، سپس با استفاده از فایل Serial.txt موجود در پوشه Crack نرم افزار را رجیستر فرمایید .

جهت عزیزانی که ممکن است در تبدیل تاریخ تولدشان از شمسی به میلادی با مشکلاتی روبرو گردند یک نرم افزار بسیار کوچک رایگان فارسی ضمیمه میباشد.


دانلود با سریال | لینک کمکی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد