نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Aurora Web Editor 2008 Professional v5.2.1

Aurora Web Editor یک طراح وب دسته اول و حرفه ای می باشد که کاربردها و کارکردهای متنوع آن باعث شده بسیار جلب توجه کند و خود را در رده بهترین های این زمینه مانند Microsoft FrontPage و Dream weaver قرار دهد! این نرم افزار به قول عامیانه همه جوره با شما کنار آمده و هر آنچه را که از آن انتظار دارید برآورده می کند!
به طور کلی باید گفت که محیط نرم افزار با زبانی بسیار ساده و عامه پسند ، بدون اینکه کسی را سر در گم کند طراحی شده است. شما در عین سادگی و سهولت هر چه تمام تر وارد محیط نرم افزار شده و با توجه به تکنیک های قرار گرفته در آن ، پیشرفته ترین و پیچیده ترین کارها را انجام می دهید ! تمام محتویات ابتدایی این نرم افزار در ابتدای مراحل اجرایی ختم به یک منوی ساده خوش آمد گویی می شود ، منویی که در عین سادگی و جزابیت شما را با استفاده از نیروی خود وارد محیط پیشرفته نرم افزار کرده و شما را وادار به کار می کند! جالب آنکه به واسطه همین منوی ساده ، شما قادر خواهید بود تا صفحات وب پیشرفته را خلق کرده و از آن بهره وری کنید. جلوه های ویژه بی نظیری که با توجه به تکنولوژی های روز دنیا خلق شده و در اختیار شما قرار گرفته این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به مقصود نهایی خود برای ساخت صفحات آنتیک و پیشرفته زودتر برسد!


ابزارهای گنجانده شده در نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد که پس از طراحی صفحات ، آنها را فوری مشاهده کرده و سایز بندی های مناسب را برای قرار دادن نهایی بر روی آنها اعمال کنید! وجود بخش الحاقی جدیدی به نام Tutorial که در نسخه های جدید نرم افزار افزوده شده است ، در واقع یک بخش تعلیماتی کامل برای آن دسته از کسانیست که با محیط و فعالیت های نرم افزاری آشنایی کاملی ندارند ! این بخش ، در نظام برنامه نویس تعریفی فوق حرفه ای دارد که قادر است تا در دوازده قسمت به شما آموزش کامل زبان HTML را داده و در نهایت از شما متخصصی همه فن حریف بسازد!!

تب های به کار رفته در محیط بالای صفحه گشوده نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می کند تا هم زمان بر روی چندین صفحه کار کرده ، و با کلیک بر روی تب مورد نظر صفحه خود را انتخاب کرده و بر روی آن تغییرات و ویرایش لازم را پیاده کنید !از بخش یاری رسان برنامه Help در هنگام ساخت و طراحی صفحات مورد نظر می توانید گام به گام استفاده کنید ! تمامی منوها و امکانات نرم افزار در این بخش طراحی شده و شما می توانید قدم به قدم از آن استفاده کنید ! شما تنها با یک کلیک می توانید از تمامی نوار ابزارهای طراحی شده به شکل منظم و سازمان دهی شده و بدن بروز کوچکترین مشکل و در اسرع وقت جهت پیشبرد کار خود استفاده کنید ! در نهایت باید متذکر شد که طراحی شما در این نرم افزار بدون نیاز به دانستن حتی یک خط از علم برنامه نویس میسر می باشد! با Aurora Web Editor حرفه ای ترین ، زیبا ترین و مدرن ترین صفحات را خلق کنید و از کارهای خود لذت ببرید ! لذت بی پایان طرحی های حرفه ای بی نظیر را با Aurora Web Editor آزمایش کنید !!


دانلود با سریال | لینک کمکی



نظرات 1 + ارسال نظر
ژوبین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://jobin.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوب و جالبی دارین
اگه تمایل داشتین با هم تبادل لینک کنیم
........ژوبین...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد