نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

WordWeb Pro 5.5

نرم افزار Word Web Pro 5.5 یکی از بهترین فرهنگهای لغت Dictionary انگلیسی به انگلیسی با بیش از 150.000 لغت پایه و 120.000 لغت هم معنی Synonym میباشد .
اگر چه WordWeb در مقابل فرهنگهای لغتی چون اکسفورد و وبستر شهرت چندانی ندارد ولی برخی قابلتهای خاص آن سبب گردیده بسرعت در مسیر محبوبیت کاربران اینترنت قرار گیرد .


یکی از جالبترین ویژگیهای WordWeb قابلیت تشخیص نوری کاراکترها یا همان OCR میباشد که حتی ( با گرفتن دگمه Ctrl کیبرد و راست کلیک موس ) میتواند متون درج شده بر روی تصاویر را نیز تشخیص دهد .
قابلیت دیگری که شاید بد نباشد از آن یاد کنیم توانایی تلفظ کلمات انتخاب شده میباشد که با روش بازسازی صوتی یا Synchronizer و توابع استاندارد ویندوز صورت میگیرد .
قابلیتهای عمومی نظیر تشخیص کلمات مشابه ، به هم ریخته ، هم خانواده و حالات کلمات مثل اسم ، فعل ، قید و صفت از دیگر تواناییهای این نرم افزار میباشد .
نرم افزار پس از نصب میتواند به صورت Memory Resident در حافظه حضور داشته باشد و آیکون آن در System Tray ( کنار ساعت ) نمایش داده میشود و به همان صورت که ذکر آن رفت با گرفتن دگمه کنترل و راست موس قابل فراخوانی میباشد .

برای نصب نرم افزار ابتدا فایل wwp5.exe را از پوشه Setup اجرا فرمایید ، نرم افزار قبل از نصب کامل نیاز به گرفتن سریال موجود در پوشه Crack را دارد . و پس از آن نصب Setup کامل میگردد .


دانلود با سریال



نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن در ضمن آموزش دریافت گوشی رایگان از اینترنت.
www.sheen.blogsky.com
تبادل لینک هم میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد